niedziela, 5 czerwca 2016

Nie zabijajcie, o potężni!

Przepraszam!
Drugi rozdział Jagły jest w trakcie pisania, ale będą małe opóźnienia. Jak się skapnęliście (albo i nie) dodaję posty w dużych odstępach czasowych. Oprócz Jagły piszę też inne opowiadania w tym dwa, które nie są fanfikami. Otóż z wielką chęcią publikowałabym na zmianę jedno z nich i Jagłę. Sęk w tym, że tak jakby usunęłam przypadkiem rozdział II Jagły i pierwszy tego, co chciałam publikować tutaj (jest na Wtt, jeśli ktoś ma konto to może sobie przeczytać). W międzyczasie złamałam rękę i pisanie na klawiaturze to mordęga.

Dajcie mi znać w komentarzach czy chcecie bym publikowała swoją historyjkę.

Luna ∑

[klik]

2 komentarze:

  1. Widze, że interwencja Wnuśki trochę pomogła.
    Chcemy! Waj nat?
    Pozdrówkam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję ;(
      Opublikuję niedługo wstęp (jeśli moje wi-fi pozwoli, bo teraz bezwstydnie kradnę internet Vicky)
      Interwencja Wnuczki pomaga. Zawsze. No prawie.
      Lunałke

      Usuń