poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Alleluja, nadchodzą Dary Anioła!

No więc, zastanawiam się, czy nie odsunąć Percy'ego w czortu mater (a to tylko Vittoria wie co znaczy, bo szczerze ja też nie wiem) i nie pisać czegoś z Darów Anioła. Na przykład Malec. Albo Sizzy. A Clace raczej nie (nie przepadam za Jacem). A w sumie po co ja piszę tego posta skoro nikt nie czyta mojego bloga? To w sumie jest dobre pytanie...
_________________________________________________________________________________
Luna Pomyluna 

2 komentarze:

  1. Dzięki, że ja jestem nikt, Luniaczku. Też cię kocham xD
    No więc. Jestem jak najbardziej za! Malec i Sizzy... czyżby nasze plany miały się ziścić? *porusza znacząco brwiami*. Bo wiesz, ja jeszcze tamtej notatki z telefonu nie usunęłam i nie mam zamiaru, bo mnie rozwala XD
    A ja wiem, a ja wiem, bo ja wiem wszystko xD
    Nie pytaj, co brałam, bo nie wiem. Odwala mi przez to, że Clary jest sama w domu bez drzwi z dwoma facetami, którzy chcą ją tam przetrzymywać przez tydzień, nie wypuszczając. Czy tylko dla mnie to brzmi dziwnie? XD
    *Tak, czytam właśnie MZD*
    Niech cię Stefan ma w opiece...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziecko drogie. Nie jesteś nikim. Jesteś Sebastian, prawda? (no chyba, że podmienili cię źli archinoe, a ja nic o tym nie wiem) Tak nasze plany chyba wejdą w życie…
      Niech cię Stefan ma w opiece i niech moc będzie z tobą

      Usuń